Program lojalnościowy dla Hotelu Villa Verde w Zawierciu oraz Verde Montana w Kudowie Zdroju

Program Wyjątkowy Gość jest programem lojalnościowym i powstał z myślą o osobach, które dobrze czują się w naszych obiektach oraz planują odwiedzać nas częściej. 

1. POZIOM SREBRNY min. 3 zrealizowane pobyty - 5% rabatu (bez kwoty minimalnej), darmowy parking,

2. POZIOM ZŁOTY  min. 3 zrealizowane pobyty na kwotę 20.000 zł  - 7% rabatu, darmowy parking (Verde Montana)

3. POZIOM PLATYNOWY min 3. zreazlizowane pobyty na kwotę 30.000 zł - 10 % rabatu , darmowy parking ( Verde Monatana )

min. 3 zrealizowane pobyty na kwotę 30.000 zł  - 10% rabatu, darmowy parking (Verde Montana)

Jak dołączyć do Programu?

To proste! Zgłoś swój udział podczas pobytu. Nasi pracownicy Recepcji chętnie wyjaśnią Ci zasady Programu i zapiszą do niego. Ty nie musisz robić nic więcej niż to, by relaksować się, w pełni korzystając z atrakcji Hotelu.

REGULAMIN:

Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w programie lojalnościowym  Hotelu Verde Montana w Kudowie Zdroju oraz Hotelu Villa Verde w Zawierciu

 

Warunki przystąpienia do Programu

1.       W Programie lojalnościowym mogą uczestniczyć osoby fizyczne powyżej 18 roku życia i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

2.       Program nie dotyczy pobytów grupowych i konferencyjnych.

3.       Warunkiem korzystania z uprawnień wynikających z faktu uczestnictwa w programie jest brak zaległych płatności na rzecz Organizatora Programu.

4.       Korzyści wynikających z uczestnictwa w Programie nie można łączyć z innymi promocjami oferowanymi przez Hotel , chyba że dana promocja wyraźnie przewiduje taką możliwość.

Przystąpienie do programu

1.       Warunkiem uczestnictwa w programie jest złożenie deklaracji członkowskiej oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów związanych z realizacją

2.       Przywileje obowiązują tylko przy dokonywaniu rezerwacji pobytu bezpośrednio przez hotel. Telefonicznie pod numerem 32 670 38 00 oraz e-mailowo na adres recepcja@villaverde.pl lub w recepcji hotelowej. Zniżki nie obowiązują przy rezerwacjach przez portale sprzedażowe (np. Booking.com, HRS, Travelist, Triverna itp.).

3.       Konto w systemie jest imienne oznacza to, że rabat przysługuje na rezerwacje maksymalnie 2 pokoi hotelowych podczas jednej rezerwacji. Uczestnik Programu Lojalnościowego dokonujący rezerwacji musi fizycznie przebywać w jednym z pokoi.

4.       Rozliczenia finansowe oraz aktualizacja statusu Uczestnika Programu dokonywane są tylko poprzez recepcję Hotelu .

 

 

Postanowienia końcowe

 

W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stroną rozstrzygającą jest Organizator Programu.

1.       Organizator Programu ma prawo cofnąć część lub wszystkie przysługujące Uczestnikowi Programu przywileje, w przypadku gdy: Uczestnik programu naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu, Uczestnik Programu nie stosuje się do ogólnie przyjętych zasad pobytu w hotelach czterogwiazdkowych, zgodnych z dobrymi obyczajami czy też do poleceń personelu hotelowego lub narusza postanowienia Regulaminu Hotelowego obowiązującego w Hotelu Verde Montana lub Villa Verde lub gdy dane podane przez Uczestnika Programu w deklaracji członkowskiej okażą się nieprawdziwe.

2.       Organizator Programu zastrzega sobie prawo do zmiany, w każdym czasie, treści niniejszego Regulaminu bez podania przyczyny i zobowiązuje się informować Uczestników Programu o tych zmianach za pośrednictwem strony internetowej https://www.villaverde.pl  

3.       Aktualny Regulamin znajduje się na stronie internetowej https://www.villaverde.pl  

4.       Uczestnik Programu jest zobowiązany przynajmniej raz w ciągu roku skorzystać z usług Hotelu Verde Montana lub Villa Verde. Przerwa w korzystaniu z usług Hoteli dłuższa niż 2 lata skutkuje anulacją uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.

 

 

 

Opinie Gości

  • Różnorodność atrakcji dla dzieci, pyszne posiłki, każdy członek rodziny znalazł coś dla siebie, pokoje czyste. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu
    Anna
  • Hotel super, pięknie zagospodarowany teren, ciekawe animacje dla dzieci, dobre jedzenie, ładne pokoje.
    Agnieszka
  • superowa obsługa!!! super miła recepcja, super wyposażenie i atrakcje hotelu
    Katarzyna
  • Wszystkie atrakcje na wysokim poziomie. Po zgłoszeniu diety bezglutenowej syna Hotel z pełnym zaangażowaniem przygotowywał posiłki. Jesteśmy bardzo zadowoleni
    Kamila
  • Bardzo przyjemne miejsce do spędzenia czasu z dziećmi. Baseny, plac zabaw, codzienne inne aktywności z animatorem, wieczorne seanse przy popcornie, kręgielnia, sale zabaw. Naprawdę jest co robić. Super czyste pokoje i do tego pyszne śniadania. Serdecznie polecam.
    Damian